سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از بخیل در شگفتم ، به فقرى مى‏شتابد که از آن گریزان است و توانگریى از دستش مى‏رود که آن را خواهان است ، پس در این جهان چون درویشان زید ، و در آن جهان چون توانگران حساب پس دهد ، و از متکبّرى در شگفتم که دیروز نطفه بود و فردا مردار است ، و از کسى در شگفتم که در خدا شک مى‏کند و آفریده‏هاى خدا پیش چشمش آشکار است ، و از کسى در شگفتم که مردن را از یاد برده و مردگان در دیده‏اش پدیدار ، و از کسى در شگفتم که زنده شدن آن جهان را نمى‏پذیرد ، و زنده شدن بار نخستین را مى‏بیند ، و در شگفتم از آن که به آبادانى ناپایدار مى‏پردازد و خانه جاودانه را رها مى‏سازد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 94 مرداد 11 , ساعت 3:31 صبح

به نام خدا و برای خدا

عده ای بی اطلاع و کم اطلاع و بعضاً طرفداران افراطی دولت اعتدال مرتب می گویند؛ اگر احمدی نژاد قطعنامه های شورا امنیت را کاغذ پاره نمی خواند الان اینقدر تحریمها گسترده نبود! حال سئوال این است، آیا کسی قبل از احمدی نژاد قطعنامه های قرون وسطائی شورای امنیت سازمانت ملل را بی خاصیت و ضد مظلومان و کاغذ پاره نمی دانست؟ و آیا نگفته بود که "آمریکا شیطان بزرگ است" و "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؟" این سخنان زیبا و مؤثر از لبان خمینی کبیر صادر شد و تنها ترسوها و بزدلان از کدخدا(آمریکا) می ترسند!

به عبارات آقایان ظریف و عراقچی در ذیل نگاهی بفرمائید، آیا این دو نفر قطعنامه 2231 را با بی زبانی کاغذ پاره نمی خوانند؟! حالا نوشته های درون تصاویر ذیل را هم بنگرید و خود قضاوت نمائید. چون جریان ترسو و بزدل دولت اعتدال جرأت تعرض به امام را ندارند، مرتباً به احمدی نژاد حمله ور می شوند و می گویند او گفته که قطعنامه ها کاغذ پاره است و این در صورتی است که احمدی نژاد به تأسی از امام خمینی(ره) این سخن به حق را بیان نموده است.

عراقچی: «درخواست شده که از فعالیت روی موشک های بالستیک که طراحی شده برای کلاهک هسته ای جلوگیری کند. بین قطعنامه و توافق اختلاف وجود دارد. اگر توافق نقض شود قطعنامه هم نقض می شود اما عکس آن صحت ندارد.  طرف مقابل پذیرفت که این دو مسئله در قطعنامه بیاید اما در توافق ذکر نشود بنا بر این اگر نقض شود، نقض توافق نخواهد بود

ظریف: «همچنین تحریم شدید تسلیحاتی ایران لغو و با برخی محدودیت‌ها جایگزین شد به نحوی که امکان واردات و یا صادرات اقلام دفاعی به صورت موردی فراهم می‌شود. این مورد نیز منحصر به ضمیمه قطعنامه است و رعایت نشدن آن تاثیری بر برجام نخواهد داشت.»

 

mm

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ